Mmmmm Gott!

Min lilla Wille bus håller på att lära sig säga mamma nu =) Och tro det eller ej så fick han faktist fram ett mamma i morse när han kröp runt =) Annars blir det mest Mmmmmm och Ma.
Oscar var nästan 9 månader när han sa mamma första gången. Och William blir ju 9 månader nu den 22a. De följs åt.
Tror William kommer gå tidigt han med... Redan nu kryper han fort som attan och ställer sig upp mot precis allting. Glöm att man kan ha någonting på rumsbordet ;-)
Sen släpper han taget om det han håller sig i, och övar balansen.

Oscar kom ju på en rolig sak i morse oxå. (Han har faktist börjat säga fler o fler ord nu.)
Han fick Yoggi och kalaspuffar (hans favvo) till frukost i morse. Och under hela måltiden sa han "Mmmmmm Gott" "Mmmmm Gott" osv. hahahah

De är roliga de små =)
På dagis verkar det gå kanon. Inga problem alls med överskolningen. Drygt bara att han går 8-11 denna veckan. Känns som man bara är hem o vänder.
Skriver snabbt som satan nu bara för att jag ska hinna rita mönster och klippa tyg innan jag ska o hämta honom igen. haha Och lilla William sover. Ace likaså.

Oscar blir förövrigt 2,5 å idag =) Grattis min lillgubbe. Känns som det var igår du låg i magen och man längtade efter att se dig.




Kommentarer
Postat av: Sandra

2,5.. Va tiden går.. =) tycker också man nyss gick och väntade.. Och nu väntar man nr 2 :) Som väckte mig med mysiga sparkar imorse :) Sen fick man världens gokram av edvin :) gopojken..



Ah okej. Va skönt. men hur funkar de då? vad får du jobba för timmar då då? De är något ja gruvar mig lite för sen. för jag kan och vill heller inte jobba hur länge som helst om dagarna..

hoppas att du lyckas få en timanställning då :) de är ju lite ont om jobben nu. fast kanske inte i borås :)

Kram

2009-08-11 @ 09:29:56
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0