Mamman är fin =)

Ingen loppis för oss idag. När man slog upp ögonen kl 7 i morse var det typ storm o spöregnade.
Nejtack. inte stå ute med sina saker i regn o blåst. Så vi stannade hemma.
Men såg i tidningen att det ska vara bakluckeloppis i frufällan nästa helg. Vi får sikta in oss på det då.

När jag hade duschat och klätt på mig i morse kommer Oscar fram till mig och  sträcker upp armarna och klappar på mig, och säger FIN. =D då blir man varm i hela kroppen. Va gullig han är.

Idag har vi varit ner till knalleland, köpte en nu mascara och nagellack. Så nu sitter jag o fixar till mina naglar.
Blir riktigt fint. Bild kommer sen.
Var tvungen att klippa ner dem en bit. Märker när de blir för långa, för då har jag problem med att ta ut linserna.
Jag har ju varit nagelbitare i princip hela mitt liv, gjort nått uppelhåll då o då, men alltid fallit tillbaka.
Nu slutade jag bita typ i början av februari tror jag det var. Och har inga känningar alls att jag skulle vilja börja igen. Hehe, hoppas det går vägen denna gången. Tror att det går, bara man håller naglarna snygga med lack osv.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack =) Hoppas jag med.. Inge kul om de bli styggväder.. :/



Aww.. Va sött :) Dom är för goa barna :)

2009-08-29 @ 15:10:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0