Ibland är det bra att vara liten =)

Idag är det bara jag och barnen hemma. Tobbe är i stenugnsund och hjälper en kompis att skruva.
Jag och barnen har varit nere o gått lite snabbt i affärer nu på förmiddagen.
Ville ha tag i en längre tröja som man bara kan ha leggings till, men shi fick jag, för hittade inte en enda som föll mig i smaken. Iofs så sprang jag väll mer eller mindre igenom afärerna, och provade ingenting. Blir så stressad att ha barnen med. Kanske kan ta mig en tur ensam ner i morgon? hoppas kan man ju.

Hittade iaf en sak som jag la beslag på, det var oxå det enda saken jag provade =)
Ett par jeans leggings. De är inte jeans, det är nått syntetiskt marrial, jätte mjuka och bekväma och skitsnygga!
Och ni kan ju bara gissa vart jag köpte dem =P
Kan ju säga att ibland är det bra att vara liten, för jag köpte dem på lindex, på barnavdelningen. Strl 158/164 är det. hahaha skratta kan man.

(bilderna är från lindex hemsida) Självklart sitter de bättre på mig ;-)
Kommer bli kanonsnyggt med ett par stövlar nu i höst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0