Förföljd av otur

Lite dött här nu. Har så mycket hemma känns det som. Idag har jag börjat måla om i Williams rum som oxå är gästrum. Detta kommer bli bra =)

För övrigt känns det som jag är förföljd av otur just nu.
För nån vecka sen hittade vi min Wee fit skiva heeelt sönderrepad (barnen) så den är paj.
Samma dag tuggar Ace sönder minneskortet till kameran. Skitkul! NOT!
För ett tag sen gick en söm på barnvagnen sönder, och igår gick en till sak sönder på den!!
Och igår kväll packade min Overlock symaskin ihop oxå. Ska ner till affären o rådfråga idag.
Så kom inte nära mig just nu... =)

Ikväll börjar valpkursen. Ska bli kul =) Hoppas han sköter sig hundskrället =)

Saknar min lilla Ogglis, han är hos farmor och farfar några dagar. Så tomt här hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0