Brist på nått att göra

Jag klarade mig undan regnet =)
Men himlen ser fortfarande mysko ut, hmm.

William kryper runt o säger mamma hela tiden nu =) Men o andra sidan har jag övat honom att säga det hela dagarna, så det är väll det ända ordet ungen har i huvudet nu =)
Men han sa faktist pappa 2 ggr igår, får la öva honom lite på det oxå.

Idag blir det nog inte mycket gjort, förutom det valiga plocket förståss.
Vill sy en jacka åt Ogglis, men det ska vara vadd i den, vilket är något jag inte har hemma. Och jag har ugnifär 0,00kr kvar på mitt konto. Så jackan verkar få vänta =(
Om man inte ska ta o göra den utan vadd, men det känns ju verkligen onödigt med tanke på att jag vill att han ska kunna ha den i höst.
Byxor är kul att sy. Men ungarnas lådor svämmar över av byxor nu.
Det är väll lite långärmade tröjor som skulle behövas nu till hösten isf. Ska man orka?
Kan ingen beställa nått av mig så jag har nått att göra? =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, de är så fruktansvärt irriterande så blä.. Hate it.. =) haha. ja vill kunna se "mina" program.. Utan att de ska utgå pga nån jäkla sportevent..



Ah okej, men hur funkar det då när du har barnen? med dagis och allt? kan bli vilka tider som helst då eller?

haha, sorry,många frågor.. ^^



Kram

2009-08-12 @ 09:20:52
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

okej. så de funkar me dagis då, om du ringer och frågar om barnen kan komma och vara där i några timmar.

brukar ju vara svårt att vara ute i god tid :) haha, när dom ringer och de är nån som är sjuk, då vill de ju helst man ska komma så fort som möjligt =)



Har du sökt jobb eller ska du`?

kram

2009-08-12 @ 12:40:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0