Vilket väder!

Ohh vilket väder det är idag. Snorvarmt ute! SOMMARVÄRME! Nu är det 28,2°C i solen (har ingen termometer i skuggan)

Oscar är på dagis.. Och jag och William är just hemkomna från BVC. Allt var bra med honom, numer är han 65cm lång och väger 8170gram. Han fick 2 sprutor =( Stackarn va han skrek! Inte kul alls.

Kommer inte på nått att skriva.. haha, sitter just nu på balkongen o gottar mig i solen =) Skönt me bärbar dator.
Dock ser man knappt nått på skärmen eftersom solen är så stark.. haha..
Skulle ha sytt klart lite som jag har ligger, men det gör jag inte i detta vädret kan kag säga. Passa på att njut!

Ska bli riktigt skönt att gå till dagis idag. Ska verkligen komma iväg i tid så man kan gå o njuta av vädret i lugn takt, inte stresstempo som det för det mesta brukar bli.

På återseende =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja verkligen.. Haha här är man gla över de fina vädret, men du har ju för fasiken sommarvärme ;D Inte konstigt du njuter ;D



Nej men, stackars liten. Varför 2 sprutor?



Händer imorgon då?

2009-04-29 @ 13:53:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha oj då. Då lär väl en annan få uppleva de å då..



Okej lät trevligt :) Alltid kul att komma ut lite :) ja jag hörde dom hade varnat för de. Här är de ok dock, de har regnat i några dagar nu så de är inte samma risk. :)



Mja, vi ska grilla me mamma :) Kanske min mormor och morfar kommer ner en sväng också. Så få vi se om går bort till edvins kusiner en sväng och kolla på majbrasan :)

Kram

2009-04-30 @ 09:18:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0