Nu har vi gjort om hemma IGEN =)

Jajjamensan, då var ännu en dag förbi.
Imorse efter frukosten gick Ogge och jag ner till Ica och handlade lite. När vi kom hem så bakade vi en jordgubbspaj.
Vid 12-tiden kom Nettan, Tobbe och Novalie och hälsa de på =) Alltid trevligt, tjötade lite och fikade.

När de åkt och vi pysslat undan lite här hemma så övertalade jag Tobbe att vi skulle göra om lite här hemma som vi funderat på ett tag. Han tyckte vi skulle ta det i morgon, men  jag är envis som en gris så jag ger mig icke =P
Blev iaf skitbra! Ist för att ha ett gästrum som står och typ inte används, så har vi flyttat Ogges rum till det som var gästrum. Och Ogges förra rum är numera gästrum/LilleWills rum =)
Var ju meningen att pojkarna kanske skulle ha samma rum, men eftersom de sover så olika så kommer de väcka varandra. Och jag ville gärna att LilleWill skulle flytta ut ur vårt sovrum nu. Nä detta blev bra =) Nu måste vi bara måla eller tapetsera om i gästrummet/LilleWills rum, eftersom det var Ogges rum är det riktigt blått! haha Och tycker inte alls att det passar in nu =P

Det var det som hänt idag. Tvättar gör vi oxå. Brukar ha tur med söndagstvättid, hoppas att vi lyckas få nästa söndag med. Ska kolla det när vi hämtar upp tvätten nu vid 21.
Känns som man ska gå o lägga sig snart. Det tär på krafterna.

Imorgon ska vi gå ner till knalle och kolla på fiskar. Vi har bara 10 st, 11 med malen, vår sista fina scalare dog här  om veckan =( så det känns lite tomt i akvariet nu. Bara småfisk.
Sen ska vi kolla rusta och silvan, på tapeter, dels till vår byggda vägg och dels det blå rummet. Får se vad som finnes.

Fan e trött nu.

Fortfarande massa okända läsare i bloggen. Ni kan väll kommentera någon någon gång iaf... Om vi inte vill ge er till känna kan ni väll säga något annonymt iaf? =) Då skulle Sara bli glá =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0