Unga mödrar!?!

Följer serien "Unga mödrar" som går på kanal 5, en dansk serie som handlar om ett gäng unga mammor.
Har jämt varit anti mot Malostella. Hon bor hemma hos sin mamma, och har en son på ca 1 år. Mamman får ta hand om sonen hela hela tiden. Jag tror faktiskt att Tino (som sonen heter) tror att mormor är hans mamma.
Malostella bryr sig i princip bara sig om sitt utseende, och lever i spegeln... MEN...
igår vart jag fakriskt förvånad! Malostella pratade om att hon hade funderat på att flytta hemifrån, och lämna Tino kvar hos sin mamma (Tinos mormor) Det var inte det som förvånade mig, för när hon sa det blev jag lika irretrad som vanligt... men sen sa hon att hon inte skulle kunna tänka sig att flytta utan honom... eftersom hon var hans mamma... jösses, det är nog den första gången som hon ens nämt honom som sin son.
Inte nog med det, så pratade hon om pojkvänner oxå.. och att killen måste kunna ta sig an Tino.
Vad är detta? Har tjejjen ändrat inställning till saker och ting?

En sak till som jag funderade på när jag såg programmet igår.
Katarina, mamma till Mikkel och gravid nu igen. Ensamstående IGEN. Med Mikkel och den i magen. Hur fan ska hon klara ekonomin som redan är på botten?
Sen reagerade jag på en sak... Mikkel är tydligen lite av ett problembarn, som slåss osv på dagis.
Han har typ ritat hela deras lägenhet med turspenna! jag menar möbler, tv, väggar osv. Vad gör hon eg.? Jag menar man har väll uppsikt över ungen? Man låter väll inte barnet gå vind för våg och måla hela lägenheten?

Jag stör mig jag vet!

Vad tycker ni andra om serien? Har ni inte stört er på något?

KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: M A L I N

aldrig sett det faktiskt :)



sv: hehe sant!

2009-04-14 @ 21:50:17
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Sandra

Har bara sett det litegrann. Men kan störa mig på att en del verkar som gå i en bubbla och inte ta ansvar för vare sig sitt barns eller deras egna liv. Med jobb, pengar, räkningar m.m



2009-04-15 @ 09:59:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Diana med sina två <3

ja jag tycker precis som du! Hon med Tino- vet du om att hon ska ha barn igen! Såg det på nyheterna på nätet!



och hon med promblemungen- tur hon gjorde abort för hur tusan skulle det funka!



Ifall du blir irriterad på mina inlägg och inte kan svara så har du lösenordet här =)



sommar

vinter



hehe :)

2009-08-11 @ 13:06:01
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0