Tidsrekord på middagsvilan

Tidiga mornar med barn. Oscar var uppe före 6, och han gick ju givetvis in och bröta så William vaknade stax efter. Bara att stiga upp med lagom mycket grus i ögonen =)
Tvätt på förmiddagen... gick bra som vanligt.. Oscar var sur hela förmiddagen, antagligen eftersom han var trött... Han fick bada vid 10 tiden, sen la han sig vid 11, och då passade Tobbe på att åka iväg en sväng och hjälpa Martin med lite sysslor. Oscar sov som en stock.. Tobbe kom hem vid 14 och då sov han fortfarande! 14.30 gick vi in och väckte honom. 3,5h fatta! Killen som brukar sova middag MAX 2h. Han måste varit helt slut.

När han vaknade åkte vi ut till Tobbe, Nettan och Novalie. Blev lite prat och fika. Mycket trevligt!
Men förargligt. Kom på när vi kommit hem att Tobbe fyllde fan år idag! Inte sa han nått heller =P
Så Tobbe fick ringa Tobbe och säga grattis. Sa även grattis i till Nettan i förskott. Hon fyller på tisdag.

Ont i halsen.. hmm. hoppas de försvinner till imöra.
Dagis för Ogge i morgon. Funderar på om LilleWill och jag ska ta en promenad i kanlleland. Men vi får se, inge viktigt...beror på vilket humör jag är på.

Nej nu ska jag snart lägga mig. Kolla klart på SöndagsParty med Fredrik och Filip.

<3 Tobbe, Ogge, Wille <3

Idag har det antagligen oxå bestämts att vi kommer få en ny familjemedlem i sommar, lagom till semestern.
Mer än så avslöjar jag inte =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0