Påskris och Fjäderhelvete

Igår hände det inte jättemycket. Men på kvällen var jag iaf så trött att jag orkade verkligen inte sätta mig vid datorn.
Ibland blir det så.
När vi ätit så fick jag en ide att gå ut och fixa lite påskris. Men vafan! Affärerna säljer ju färdigt ris med fjädrar i. Inte faan vill jag väll köpa fördigt ris. Haha. Jag vill plocka eget och sätta i egna fjädrar.
Men tror ni att det fanns några fjädrar då? NEJ! inte en fjäderjävel i hela knalleland! Hahhahaha! Var nära på att plocka en skata. hahahha Nädå!
Klockan var nästan 19 så vi hann inte med fler affärer vid det laget.. Så då gick vi en annan väg hem och letade efter nån björk att sno lite kvistar från. Fanns det nån lämplig kandidat då? NEJ! hahaha Fick inte ens nått ris med mig hem!
Men skam den som ger dig. Envis som en gris, Jag ska inte köpa färdigt påskris!
Tog bilen och drog iväg till björbo, Tillslut hittade jag en ruska som jag kunde bryta lite grenar av. Vad är Borås för jävla håla? Haha har inte ens en björk med bra ris på! Eller det är kanske det riset som affärerna säljer? hmm

Så nu har jag mitt jävla ris! Men inga fjädrar. hahahhaa Så måste ut snart när LilleWill sovit klart och affärerna öppnat och leta.
Håll tummarna att jag hittar några!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de är otroligt skönt. Nu hoppas jag att det inte kommer någon fler gång. Phu!



Haha :) inte lätt inte att leta påskris jämt :) själv behöver ja nog bara gå ut på gårn om ja vill plocka ;)



hoppas du hittar fjädrar idag.

Kram

2009-04-09 @ 11:43:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0