Påskpyssel

Hittade mina förbannade fjädrar tillslut. Efter Mycket letande hittade jag 2 paket gula på ÖB och vita på Wettergrens. Sjukt, då hade jag varit runt i hela knalleland, båda sidorna om vägen. Som sagt, skam den sm ger sig. Klart att jag ska ha egengjort påskris =) Hittade även ett par nya dukar på Eko. En till köket och En till vardagsrummsbordet.
Se så fint det blidde tillslut när Ogge och jag pysslat ihop det.
  

Sen när LilleWill och jag raggat reda på fjädrarna gick vi till dagis och hämtade Oggis. Han hade påsk-pysslat, gjort en jättefin liten...tupp?



Hemma har vi städat, eller mest jag som städat. Tobbe lagade påskmat =) Själv hata jag både jul och påskmat, haha, åt köttbullar och makaroner, de funka de me =)

Nu e de dags att dra sig tillbaka. Imorgon är det Elmia som gäller. Detta året SKA kameran med....glömde den förra året och ack vad besviken jag va på mig själv.

På återseende..


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej fin blogg du har!! va påskfint ni har gjort. sitter hos min mor nu, novalie tittar på "mamma mu" så jag passade på att kika runt lite på datan.

Får se om denna kommentaren kommer fram......syns imorgon kram jeanette

2009-04-11 @ 14:23:20
Postat av: Sandra

GLAD PÅSK =) Tack, desamma. Hoppas helgen hittills varit fin och att resten också blir fin :)

Kramen!

2009-04-11 @ 15:12:48
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0