Lite shopping

Helt underbart väder ute idag med.
När Tobbe kom hem från jobbet så gick vi ut, traskade neråt knalleland.
Hittade efter mycket beslutsångest ett blått tyg som jag ska fodra dopklänningen med, Till det köpte jag söta vita knappar med lite mönster på, blå sidenband och lite spetsresår(som ska sitta i ärmsluten.
Har tvättat upp tygen nu, så ska föhoppningsvis påbörja jobbet i morgon när Ogge är på dagis.

Sen gick vi till kappahl. Är medlem där och de hade 25% på hela köpet idag.
Hittade lite. Ny jacka till Ogge. Sött litet set med tröja och byxa till LilleWill, och pyamas till dem båda.
Blev ett dyrt kalas trots rabatten. Men barnen måste ju ha kläder =)
Hittade dock ingen bild på jackan =/

  
Imorgon ska som sagt Ogge till dagis. Han har inte varit där på över 1 vecka. Vi ska gå.. skönt.
Så ska vi se om jag kan påbörja arbetet med klänningen nu när jag och LilleWill är ensamma hemma. Skulle behöva städa oxå. Och baka. Ska baka amerikanska muffins, med bär i. Letade lite efter recept idag. Finns ju 1 miljon olika, man får la bara ta ett och se om det bli bra.

Nu ska jag fortsätta slöa lite. Sen bli de sängen för min del.

<3 Älskar dig Tobbis och våra 2 underbara pojkar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0