Klubbad säl

Så gött jag sov inatt... Men jag somande sent. Tror jag somnade strax före 12, men vaknade vid 1 av att tvn inta hade stängt av sig trots insomningstimern. Somnade trots detta om efter ett tag.
Sov som en klubbad säl hela natten och tvärvaknade 6.25, 5 minuter innan klockan skulle ringa =D
Kändes ovant att vaka upp helt ensam =(
Men det var bara att häva sig upp och sätta fart med allt betsyr och sedan ge sig iväg till dagis.

Annars har det inte hänt mycket alls idag... Men det är skönt ibland...
Tråkigt väder har det varit. grått o regn i luften. Så vi tog bilen till dagis idag, det var länge sen. Det var länge sen jag körde bil överhuvudtaget, och den sita gången jag körde så var det venton.
Den gick riktigt bra passaten =P det hade jag glömt. haha

Ego har jag oxå varit idag. Tog bilder på mig själv =P hade pippi på det där med att ta bilder på mig själv innan jag blev gravid med Oscar. Då tonade det ner reält.
Det är faktiskt kul ibland =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0