Jag blir så arg!

Ja, som rubriken säger. Jag blir så arg och irreterad! Upprörd!
Fan har folk inget att tänka med?

När jag gick från dagis, hade hämtat Ogge, så stannade jag för "röd gubbe" vid ett övergångställe.
Då kommer det en morsa från djurparken med 5 ungar. De kan ha vart mellan 1-3 år.
Hon stuvade in alla i bilen. Endast 1 av dem (den minsta) i bilstol. De andra satt utan bilstol! Och jag sa ju att det va 5 barn,.. jominsann, ett säte för lite. Hon satt 2 flickor i 2års åldern fram! på samma säte! Utan bilstol.
Sen körde hon in mot stan i värsta stadstrafiken!
Jag blir så förbannad! Vuxen människa! Hur fan kan man vara så oansvarig?

Finner inga ord!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde du något åt det då? Du vet att du skulle kunna säga till människan? Eller ta regnr och ringa polisen...

2009-04-07 @ 15:58:42
Postat av: Sandra

Men fy fan. hur kan man göra så?!! Såna ska inte vistas bland barn tamefan. Usch..



Förstår du blir arg.



2009-04-07 @ 17:48:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0