Ett arsle som blir dubbelt så stort vill vi icke ha! ;-P

Just det ja. Va in en snabbis på Gina oxå eftersom jag såg en så fin klänning på reklamen igår.. Tänkte att DEN vill jag ha på Williams dop.
Provade den i vit och i rosa. Men jösses säger jag. på magen och överkroppen var den fin. Men när man tittade ner på höfterna och vände sig om och fick syn på häcken var det inte sån vacker syn längre. hahaha. tyll under och spets över. Förstorade så man såg dubbelt så stor ut =P Synd eftersom jag gillade den. Men nu vet jag det så ny slipper man grubbla.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja alla kläder e kanske inte så fina som de ser ut i reklam :) Tur du prövade innan då.. ^^



Ja de va helmysigt. Älskar verkligen såna dagar! :D

2009-04-26 @ 09:10:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja de har varit så skönt :) Jodå de va sol idag med. Men de blåste mera idag än igår. Så de blev inte samma värme. Men de var skönt ändå. :)



Åhå, jaha men ni hade såpass varmt iaf då :) Skönt de. kram

2009-04-26 @ 21:22:29
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0