Dags att ta tag i mina UFO`s

Lämnat Oscar på dagis. William sover, och jag är hungrig.
Funderar på att ta tag i lite UFO´s idag. (UFO = Unfinished Object)
Har både dopklänningen som hänger o ska bli helt klar.
Så har jag 2 bandanas till William som det ska i knappar i.
Jag har en tröja som ligger som är Novalies.
Har 2 mjukdjur som inte är klara.
Ni ser, jag har en del som måste bli klart. Vill börja på ett par byxor till Ogge oxå, men får nog ta tag i mig själv o fixa detta först skulle jag tro.

Så nu vet ni var ni har mig idag. Troligtvis vid symaskinerna.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja de verkar inte bättre ;) hoppas du får färdigt lite projekt då :)



Ja de verkar så iaf :) underbart fint väder :) Ska ut en sväng till sen när edvin vaknat! :)

Kram

2009-04-23 @ 11:55:55
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur gick det med dina UFO:s igår? :)

Kramen

2009-04-24 @ 08:37:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0