Däckad

Sicket jeffla sällskap man fick ikväll då =P Tobbe drack 2 öl och däckade på soffan, hahaha, jaja, det är la bättre än att vara själv..får ju höra honom snarka iaf =P

Ohh helt otroligt underbart väder ute idag. Vi hade ca 25°C i solen mot balkongväggen. Jag har varit hemma själv med pojkarna hela dagen. Tobbe och Kroll ha skruvat, skulle enligt Tobbe ta ca 2 timmar. Han var borta i 6 timmar. hmm.
Jag och Ogge har städat den ena balkongen. Tömt ut blomlådorna (blev aldrig gjort i höstas pga min grav. orkade helt enkelt inte) sen har vi damsugit där ute och fixat till bord och stolar.
När vi var klara satt vi oss och drack lite saft =)
Fotboll var det idag oxå.. Vi kan ju iallafall höra när det blir mål.. vi bor ju ganska nära.. bilden tagen från balkongen.
  

Har även bakat muffins =) Kanongoda!!



Sen innan Tobbe somnade åt vi grillspätt. Åtets första grillning =) GOTT!



Blev många bilder nu =)

Nej nu ska jag gå och duscha.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad ni har stökat på idag :) Duktiga ni är.

och va mumsigt de såg ut me grillat. :) längtar tills vi också kan börja grilla :)



P.s Tack för kommentaren. Usch så hemskt. kan inte ens tänka mig in i det. Beklagar. Tack så mkt för dina värmande ord. Ska försöka att ta till mig dom och inte tänka så negativt. =)

kramen

2009-04-04 @ 22:13:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0