Slagsmål

Här hemma har det varit Vab sedan i fredags förra veckan = noll tid utan barn..och nu börjar jag verkligen tröttna.
Idag är de friska hallelulja! Men det innebär oxå att de håller på att slå ihjäl varandra. Bokstavligt talat!

Oscar och William är inte att leka med alltså. Nu på förmiddagen har de bråkat och bråkat och bråkat och bråkat. Jag har särat på dem så mycket att mitt förmiddagskaffe blev iskallt. Vad ska man göra? Jag orkar bara inte gå ut med dem just nu.
Jag ska jobba helgen, och det kommer bli så underbart att komma till jobbet. Och missuppfatta mig inte. Jag älskar mina barn. Men det här är faktiskt inte roligt.
 
Junie däremot är rena ängeln. Hon har haft en period där hon trotsat och gråtit och ingenting har varit bra. Men det är som bortblåst och hon går runt här hemma och lallar och leker och pysslar. Underbart!



Just nu tackar jag några övre makter eftersom att de för tillfället pysslar, alla tre, och det la sig ett lugn över hela Druvefors.
Men ni kan ju lägga på minnet att om ni är häromkring och hör ett liv som liknar några som håller på att slå ihjäl varandra så är det bara mina barn :)
 
 

Kommentarer
Postat av: emma kusinen

hur söt är inte lilla sessan då!!!!
Längtar efter dem alla! <3

Svar: Ja hon är så gullig :)Dom kommer ner till Gemla snart så då får du nog träffa dem lite :)
glamina.blogg.se

2013-10-17 @ 10:39:06
Postat av: Melanie

har vabbat och varit ensam med barnen helt denna veckan, ska också jobba i helgen och det ska bli skönt att komma hemifrån lite 😉 Och ja dessa bråk, mina bråkar titt som tätt och vissa dagar precis hela tiden. Imorse var det så från 6-9, bråk skrik gråt utbrott om precis allt. Suck! 😥

Svar: Skönt att man inte är ensam! :)
glamina.blogg.se

2013-10-17 @ 11:46:45
Postat av: Fröken M

Usch ! Även här har Viggo vart hemma hela veckan och vi har delat upp vabbandet så gått vi kunnat. Idag har dock även JAG blivit rejält dålig, så vi har lekt "doktorsleken". Jag ligger i sängen och tycker synd om mig själv medan viggo gör sitt bästa för att pyssla om mig.
Men visst tusan ryker vi oxå ihop mellan varven... ;)
KRAM

Svar: Krya på dig! Det är tur att det finns bra dagar oxå så att inte alla dagar är som min gårdag var. Var helt slut när kvällen kom :) Kram!
glamina.blogg.se

2013-10-17 @ 16:21:58
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna Karlsson

Det är så jobbigt med sådana dagar. Hoppas morgondagen blir bättre.

Svar: Ja det är himla jobbigt. Tur att det finns bättre dagar :)
glamina.blogg.se

2013-10-17 @ 21:08:17
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0