Stressigt värre

Idag blev det en liten stressmorgon.
Började med att vi försov oss lite (varenda minut spelar lixom in i vårat morgonschema)
Idag skulle vi dessutom åka 10 minuter tidigare eftersom barnen skulle gå till biblioteket och rösta om hur stadsparkens nya lekplats ska se ut.
Strukturerade upp det hela ganska bra och vi hade våra 10 minuters försprång när vi packade in oss i bilen. Startar och och kommer på i samma sekund som bensinlampan tänds att "helvete! Jag skulle ja tankat igår" Kört på reserven i flera dagar så det var bara snällt att be alla barnen att vänta i bilen så att jag fick springa tillbaka upp och hämta plånboken som jag givetvis inte hade med mig. Här var 5 minuter av försprånget borta, jaja, 5 minuter kvar. 
Idag var det överdrivet mycket trafik och vart rödljusstopp genom hela jävla stan! och var ska vi tanka? Tänkte ut det lättast möjliga och slängde i ett par hundralappar. Tack nu kommer vi ju iaf fram utan att få bensinstopp, haha!
Jo jo, vi hann, men jag fick hjälpa till att klä på Oscar. Men vad gör det =)
 
Här skulle det ju in ett par bilder med från måndagens utelek, tyvärr verkar blogg.se ha fått fnatt som vanligt så det går inte att ladda upp dem.

Kommentarer
Postat av: Elin Thejas & Junies Mami

kikar in och säger hej och himla fin blogg =) söta små liv du har :)...

Svar: Hej =) Tack! Kikar in till dig med och ser att du med har en liten Junie :)
glamina.blogg.se

2012-11-15 @ 10:21:16
URL: http://thejasmamma.blogg.se
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

hörde att barnen skulle få rösta om lekplatsen. bra tycker jag!
jag känner mig också helstressad idag. vet inte hur jag ska få ihop saker och ting och då är jag ändå ledig med bara ett bm besök på schemat egentligen..hoppas att du får en lugn dag fortsättningsvis nu då! :)
kram!

Svar: Ja det är ju verkligen SUPER att barnen får rösta om hur det ska vara. Det är ju ändå dom som ska leka och inte alla dessa kommungubbar som brukar bestämma allt.Mina pojkar var superglada över att ha röstat och berättade stolt vad dom hade röstat på. Hade varit precis som en vanlig röstning med kort och bås osv =)

Vet hur det är att inte få ihop saker trots att man är ledig. Hoppas att det ordnade sig.
Kram!!
glamina.blogg.se

2012-11-15 @ 12:21:52
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0