Dagens träning

Håller på att fixa med min dator så kan tyvärr inte blogga från den för tillfället.
Verkar inte gå att kommentera det jag skriver via appen heller, så om ni vill kommentera så får ni göra det i ett annat i lägg. Skriv bara att det är detta inlägget ni kommenterar så jag fattar :-)

Tänkte skriva dagens träning.
Vill börja med att säga att jag hade en vilodag i går. Men idag var jag på det igen.

I förmiddags var vi ute och lekte med barnen i den i princip första snö dagen här. Upp och ner för backen och massa bus.
Nu i kväll körde jag ett pass här hemma.
25 minuters PW inkl. 2 minuters jogging.
Vila 1 min.
x. 30 jumping jacks
x. 20 stepup, 10 varje ben
x. 10 armhävningar (på knä)
x. 20 stepdown, 10 varje ben
x. 10 Dips
x. Planka på knä 1 min
Vila 30 SEK
Sen samma igen.
Avslut med sido planka 30 SEK varje sida.

Efter duschen är jag såå yr, och typ illamående. Är detta bara gör att jag tar ut mig på ett sätt som jag inte är van? Ni som antagligen kan lite mer än mig.

När vi ändå är inne på ämnet träning kan jag ju berätta att jag köpt mig ett par nya skor. Blev ett par balansskor :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0