Mysig kväll!

Ikväll har jag haft mys med mina underbara ungar ♥
Pappan i huset var iväg med jobbet på bowling, så det  var ju inte värre än att vi fick ha fredagsmys själva.

Wille somnade i soffan så jag fick hjälp av Oscar med maten. Han tog hand om grönsakerna.
Killarna hade beställt pommes och hamburgare. Skälv fick jag en god måltid gjord på avokado, räkor och lite annat (tänkte dela med mig av detta nån annan dag) Huur gott som helst var det.

När maten var intagen hade jag utlovat popcorn och bio.
Vi hyrde "pippi på de sju haven" och barnen mumsade på.

Nu sover de sött i sina sängar och Oscar sover nog väldigt gott i väntan på vad som komma skall i morgon. Hans födelsedag.

Vad har ni gjort för mys ikväll?




Kommentarer
Postat av: Malin

vårat fredagsmys bestod av 1 febrig Elias som inte ville äta dinkelpizzan vi gjort.. men fick i sig 5 bitar för att han skulle få sina efterlängtade ostbågar.. Elvin åt glatt sin pizzabit lite ostbågar för att sedan somna i min famn! något han bara gör när han är sjuk.. och mycket riktigt.. vid 2 inatt hade han nästan 39*C feber och reagerade inte ens på att vi klädde av honom, tog tempen och gav honom en supp ;) Sedan vaknade Elias också febrig igen, fick en supp och Anders gick upp med killarna 5.30 och båda däckade vid 7 igen.. :D Själv fick jag sovmorgon! :D



Vi vuxna fredagsmös till "the iron lady" och morotsdipp! smarrigt!



Hoppas ni får ett härligt kalas idag!:)

Kram!

2012-02-11 @ 09:22:41
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0