Mammans planer för familjen




En bra sak juletid såhär i Borås är att jag tycker att det finns en hel del som man kan mysa till och hitta på med barnen.
Imorgon ska vi tex. besöka räddningstjänsten som är på plats på toget samt gå Lussepromenaden i stadsparken. Mys på hög nivå. Dessutom blir det säkert lite kaffe/fika/mat/glögg på stan. En heldag utomhus med andra ord. Uppskattat för både barn och föräldrar i detta hemmet.
 
hör hur jag planerar älskling... det är bara att nicka och se glad ut och följa med oss ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling behöver du inte ens tveka på !!! Blir super mysigt <3 familjen super mys i farten :)) puss My love

Svar: Puss puss darling =)
glamina.blogg.se

2012-12-14 @ 11:08:56
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

va mysigt! de där med räddningstjänsten hade nog mina grabbar gillat oxå speciellt vincent =)

Svar: Ja, mina killar med. Nu får vi se om vi går idag dock. Värsta vädret ute ju
glamina.blogg.se

2012-12-14 @ 12:14:18
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

åh så härligt med en dag fylld av aktiviteter. lussepromenad låter ju tokmysigt!

Svar: Ja, jättemysigt verkligen =) Nu får vi se om det blir av, är ju lixom inte värdens roligaste snöstormsväder idag :)
glamina.blogg.se

2012-12-14 @ 14:01:59
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Här hade vi samma planer, en hel em på stan men Oscar har gått o blivit tokförkyld så det blir en innedag. Förra året var jag höggravid & orkade inte gå så vi får sattsa på nästa år.. hahaha.

Svar: Haha, ja alltid är det nått :) Tycker det är synd bar att lussepromenaden inte är i djurparken längre.
glamina.blogg.se

2012-12-15 @ 15:03:22
URL: http://lillakypedalen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0