Mamma, kommer farmor och farfar snart?

 
Lunchen avklarad och matkoma i soffan råder för mamman och de två pojkarna. Den lilla somnade av matkoman ;)
Barnen sitter och väntar -och har iofs gjort hela dagen, på farmor och farfar som ska komma och hämta med dem hem till Växjö över helgen. En välbehövlig semester för oss alla tror jag även om det kommer bli lite tomt här hemma såklart.
-Mamma, kommer farmor och farfar snart? Mamma, kommer farmor och farfar snart? Mamma, kommer farmor och farfar snart? Mamma, kommer farmor och farfar snart? Mamma, kommer farmor och farfar snart? Mamma, kommer farmor och farfar snart? Mamma, kommer farmor och farfar snart? Mamma, kommer farmor och farfar snart? Mamma, kommer farmor och farfar snart? Mamma, kommer farmor och farfar snart?

J
össes, snacka om att tjata hål i huvudet på morsan!
 

Hjälper mamma med morgonkaffet
 

Kommentarer
Postat av: emma

Åh vad mysigt! när åker dem dit? är dem där imorgon ? Måste se mina sötisar!

Svar: De är där nu Emma :) De stannar nog till måndag tror jag =)
glamina.blogg.se

2012-12-06 @ 16:18:41
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

åh så skönt för er med lite avlastning och så roligt för gossarna att få bli bortskämda hos farmor och farfar :)
jag är väldigt nyfiken på vad det är du håller på att bygga förresten, jag har verkligen ingen aning vad det kan vara!

kraam.

Svar: Ja det blir skönt både för oss och dem :)Kul att kunna göra dig lite nyfiken. Bygget går framåt och jag lovar att visa så snart det är klart =) Kram!
glamina.blogg.se

2012-12-06 @ 18:21:46
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Helena Wallin

Är likadant när mormor o morfar ska komma hit. Hon börjar två veckor innan o frågar flera gånger om dagen tills de kommer. När de kom hit sist sa hon på morgonen den dagen de skulle komma så fort jag kom ner: "mamma idag är det den dagen mormor äntligen kommer!!!" De är bra söta de små! :)

Svar: Haha, låter precis som här :) Jobbigt att lyssna på dock, men så söta hur dom längtar =)
glamina.blogg.se

2012-12-07 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0