Hemma hos Junie

Tack för alla era fina kommentarer om vårat sängbygge :) Det värmer mig!!
Jag fortsätter väll på spåret om vårat hem denna morgonen med då. Men denna gången med Junies inte alls färdiga rum. Väggarna är målade men jag har ev planer på att måla lite till... mer än så vill jag inte säga.
Sängen som varit med ända från -06 har fått byta färg från vit till röd - jag hade glömt hur drygt det verkligen är att måla en spjälsäng, två ggr dessutom!
Sängkläderna är egensydda, inhandlade på secondhand, fast då var det gardiner.
Hennes rum ska så småning om få ett egenbyggt kök. Det ska vara ett väldigt färgglatt och få en twist av 60-tal
Tavlorna på JohnBlund snajsade jag ihop igår kväll. Även det tyget köpt på seconhand.
Byrån har jag visat bild på förut (innan vi flyttade). Från början en laminatekfärgad ful byrå som blev toppen med hjälp av vit färg och tapet :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11,

Gud vad gulligt och det låter helt underbart med 60-tals tema, har flera ggr funderat på det jag med här hemma, älskar retro stilen!!! :)

Svar: Ja jag gillar verkligen 60-tals saker. Kommer nog bli bra när det är färdigt tror jag, helst vill man ju att det ska bli klart nu, nu, nu, men tyvärr får det vänta på bättre ekonomi :)
glamina.blogg.se

2012-12-18 @ 10:06:45
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Fia - mamma till Lucas & Kasper

Vad fint & mysigt! :)

Svar: Tack :)
glamina.blogg.se

2012-12-18 @ 11:00:47
URL: http://aije.blogg.se
Postat av: Mona

Jag skulle oxå vilja förändra här hemma,skinsoffan har ja enbart kvar för det är praktiskt med små barn...Kul att läsa din blogg och få inspiration!!

Svar: Vi har med skinnsoffa. Hade gärna haft stora vita tygsoffor men det skulle aldrig funka här hemma. (vi har en vit soffa i hallen, det är fullt tillräckligt;) )Kul att du tycker att det är kul att titta in här :)
Kram!
glamina.blogg.se

2012-12-18 @ 15:28:43
Postat av: Carolina

Åhh, gillar byrån! Så pysslig och duktig du är! :-)

Svar: Ja den är verkligen fin :) Tack!
glamina.blogg.se

2012-12-18 @ 19:02:25
URL: http://Carolinas.webblogg.se
Postat av: Jessica

Hej! Vilket mysigt barnrum! Älskar den röda sängen!!
Önskar dig en jättemysig onsdag!

Kramar Jessica

Svar: Tack så mycket. Ja, sängen blev verkligen bra =)Kram!
glamina.blogg.se

Postat av: maria

så fint hon har det! Det var verkligen jätte sött med röd spjälsäng!

Svar: Tack :) Ja det blev verkligen Bra :)
glamina.blogg.se

2012-12-21 @ 23:01:51
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0