Till vardagen

Hej på er vänner!

Nu är vi hemma (eller vi kom hem igår kväll)
Jag mår fortfarande som jag brukar och ingen bebis på G. Så nu håller hon sig säkert inne tills det är dags skulle jag tro. Även om det skulle vara skönt om hon ville komma.

Vi har haft det bra i helgen. God mat och trevligt sällskap. Barnen har varit ute hela dagarna och är idag lite snuviga båda två, trots att de var väl klädda. Hoppas det inte utvecklas åt det värre hållet.

Idag har jag plockat med tvätt. Och avslutat lite syprojekt. Och nu ska jag väll ta tag i all ren tvätt som vid detta laget är ganska skrynklig. *suck* Tvätten tar aldrig slut!
Tvn står på och barnen har önskat Nils Kalsson pyssling, som jag snart ska sätta igång.

Dessutom så MÅSTE BB väskan packas idag! Jag har sagt det så länge och skjuter det bara framför mig!

Har tyvärr inga bilder att bjuda på. Men det kommer under dagen.
Ska dessutom gå igenom era bloggar och svara på kommentarer när tvätten är färdig. Antar att jag har massor att läsa ikapp.

Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Melanie

välkommen hem igen! Skönt att resan gick bra för er:)

2011-09-19 @ 11:28:59
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0