Bildtomt

Tyvärr blir det ganska bild tomt i detta inlägget. Har inte så mycket att bjuda på för tillfället, men kände ändå att jag ville uppdatera!

Idag har vi varit iväg till Kinna och köpt lite tyg. Hittade tyget jag skulle ha + ett underbart rosa tyg med små ugglor!
Var förstås bara tvungen att köpa ett par meter så jag kan göra någon söt body till lillhjärtat.

Hoppade in på affären och köpte lite fika till senare och fika som vi ska ha med oss på resan upp till mina föräldrar (32 mil) imorgon.

Nu står maten på spisen. Blev lite sent eftersom vi var iväg. Köttgryta och potatis väntar.

Kommer uppdatera er senare med lite bilder och annat. Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Sv: jag hade inte en jobbig graviditet. Men förlossningen blev väldigt dramatisk. Kom in på kontroll i v.42+1. Gjorde Ul som var fint, men på ctg såg man att hennes hjärtfrekvens sjönk, så det blev ett urakut snitt. Bodde på Neo 14 dgr efter det, för hon var väldigt lite i förhållande till gravlängden. Hon hade ej överlevt en vanlig förlossning. Hela denna upplevelsen var otroligt jobbig, spec eftersom jag mått så bra under hela grav. Men tydligen inte hon och det hade man inte sett på ngn kontroll.



Så därför får jag gå på Spec mvc denna gången.



skönt att du mår bättre idag!

2011-07-21 @ 14:19:33
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter så mysigt :) hur länge blir ni hos dina föräldrar?

2011-07-21 @ 15:40:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag..Så skoj när man hittar tyg som man gillar..Ska bli skoj att se om du lägger upp en bild på det..Skoj när man kan sy själva...Hade jag gjort det så hade det sett hemst ut...tur man har en svärmor som är duktig på sy..

Hoppas att du får en trevlig resa i morgon..Många mil krävs massa god fika..Ha en skön torsdag.kram

2011-07-21 @ 16:01:22
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0