Åren går

T och jag har varit tillsammans i ca 6½ år
Vi satt och pratade om detta igår när vi åkte från Jönköping.
Åren går så fort. Men jag tycker ändå som det känns som att vi alltid har varit tillsammans. Vi passar så bra ihop, kanske lite för bra ibland.

år, och 3e barnet på väg. Det trodde man inte för de snart 7 år sedan då vi började prata med varandra på dåtidens Lunarstorm.
Över 30 mil ifrån varandra satt vi, dag som natt och pratade via msn.
Vi kände nästan varandra utan och innan innan vi den 25 feb -05 träffades på tågstationen i Herrljunga
Kommer fortfarande ihåg vårt första möte. Kläderna, doften, och att han missade skylten mot Borås och körde fel.
Men från det första mötet så har vi hängt ihop i ur och skur. Och så har vi tänkt att fortsätta vårat liv tillsammans, tillsammans med våra underbara barn ♥

Vi har så många underbara minnen tillsammans. Både med och utan barn.
Älskar dig Tobias av hela mitt hjärta ♥

T och jag. Våran andra träff i Mars -05



Tobbes 25-års fest i Juni 2005




6 år, och 3 barn senare, lite äldre, lite mer slitna, men fortfarande lika kära




Torsdag 14 juli

Hej

på er där hemma!

Idag har jag varit ute hela dagen och börjar känna mig trött.
Måste duscha säger mormor, ja säger jag.
Har grejad jättemycket idag, har cyklat med mormor och Linn och postat ett brev.
Provat morfars åkgräsklippare, lekt i sandlådan och busat med hundarna.
Elvis skulle bada men mormor fick bara med rumpan på bilden, oj, oj, han var jättebusig trodde att gräs var mat va tokigt.
Har varit med mormor och morfar till Lindesberg och handlat, mormor köpte rosor och jag fick välja färg rosa tyckte jag var jättefin.
Mormor och jag åkte till Ann-Sofie som fick rosorna hon blev så glad.
Busade lite med Evelie innan vi åkte hem
Ha, ha Wille jag har också ätit pannkaka idag med jordgubbssylt och grädde mums vad gott...
Och i kväll har vi ätit hamburgare.
Nej nu tror jag att det var allt för idag, hör av mig i morgon.

Kram mamma
Kram pappa
Kram William

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fint skrivet. :) Man blir så rörd.

Läste att ni ska gifta er också, i ett tidigare inlägg, tror inte jag skrev något om det.



Men GRATTIS :) Gud vad roligt. Och vad spännande att planera.



Stor kram! Ni är så fina tillsammans, och jag tycker inte ni ser slitna ut, erfarenheter rikare skulle jag vilja säga istället. För ni ser så fina och fräscha ut så.

2011-07-15 @ 16:20:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0