Sorterat minnen

Hela kvällen igår, och hela förmiddagen idag har jag ägnat åt att sortera bilder på Ts laptop.
Allt ligger nu på en ex.hårddisk. Känns mycket bra måste jag säga!
Raderat massa suddiga bilder samt dubletter. Sånt som man aldrig orkar göra när man laddar in bilderna fårn kameran.
Nu är alla tusentals bilder från den stationära datorn kvar att sortera.
Tar nog mig tid till det ikväll en stund.

Hur som helst förvånas man över hur fort tiden går.

Dessa 2 är från vintern 08-09, samt våren 09
Mina mysisar! ♥ ♥ ♥

Pss. måste erkänna att jag saknar vagnen =//






Kommentarer
Postat av: nettan

fina killarna är:) kul att du är "tillbaka":)

novalie tycker det är så kul att titta på sina kompisar i datan:)

2011-01-30 @ 16:39:23
Postat av: TH

Måste erkänna jag saknar bilen i bakgrunden ;)

2011-01-31 @ 19:02:23
Postat av: Emma Viklund

naaw, pluttisarna... vill oxå ha en phil & teds!!!

2011-01-31 @ 21:13:08
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0