Nya Kategorier

Bloggen har fått 3 nya kategorier här på förmiddagen.
Tyckte det var så rörigt att lägga allt jag gör under kategorin "låt dig inspireras"
Vad mycket gammalt det finns i bloggen! Så mycket som förändrats sedan de gamla inläggen. Det är så kul att kunna gå tillbaka och titta.

Hur som helst så finns nu istället detta kategorier

Hemmet
Sytt av Mig
Pysslat av mig

Nu ska jag sätta mig och skissa upp en ide på en sak som en toppenläsare gav mig igår.
Fastnade för iden  så jag hoppas kunna få till det. Vad det är håller jag lite på.

Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å nu blir jag nyfiken, vad ska du skissa och sy på? :)

2011-08-11 @ 14:59:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0