Stenhårt



Ställde på på Wii´t här i början av kvällen.
Var hur länge sedan som helst jag körde det, och tränade över huvud taget. Vet med mig att jag gått upp i vikt men fick en smärre chock när jag fick veta vad jag vägde! Fyfan säger jag! Inte undra på att kläderna inte passar!
Klart att jag inte är fet, men jag är tjock för att vara JAG!
Nu blir det stenhårda regler för mig och mitt matintag! Var 3e timme är vad som gäller!
Jag äter alldeless för sällan och för onyttigt när jag väl äter. Och detta godiset! Bläää! Nej nu måste det bli ett slut på detta.

Nu har vi precis lagt barnen. Så nu är det en skön kväll framför tvn som väntar.

Trevlig Kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0