Välförtjänt frukost








Gick med barnen till dagis. Det var både motion och ett härligt test på hur tålamodet är =)
När barnen var lämnade gick jag inte hem. . . Nej försökte leka duktig och vek av vägen. Tog ett ärevarv ner till campingen och runt ett stort bostadsområde. Miljonvillor som ligger där, man skulle inte ha något emot att få ett sånt hus! Tillslut var jag framme vid dagis igen. Haha, och då gick jag hemmåt.
1 timmas powerwalk gjorde gott!

Hemma avnjöt jag en härligt frukost i ensamhet i tonerna av Volbeat =)
Köpte en bärblandning här om dagen att ha i yoghurten. Massa konstiga saker som Havtorn, Gojibär och annat gott.


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Tack så mkt :) Ja herregud vad tiden går fort. Nu är han 3 år. Kan inte fatta de riktigt. ^^

Kram



p.s såg gott ut de där, och vad duktig du är som är ute och går :) hejja

2010-03-08 @ 10:23:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: jenny

Härligt med en promenad! Jag å maja ska ta en ner till stan idag! Måste bättra mig på detta.

Ha en bra dag.

Kram

2010-03-08 @ 10:43:30
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0