Massa instälningar att pilla med

Gick bra på dagis även idag =) Känns skönt.
Ska dit imorgon igen 1 timma. Nästa vecka börjar lite längre perioder, samt att jag då oxå ska lämna honom där själv en stund. Ska bli mycket spännande.

Lilleman har för övrigt riktig fläskläpp idag. Han har haft det ända sedan i morse, och har det fortfarande. Jag kan inte förstå vad ungen har gjort.

Har nyss tvättat lite. Passar på när idiotgrannens bil är borta. Då kan han inte klaga på det för stunden iaf.
Hyresvärden har fortfarande inte hört av sig. Men det är ju bara tisdag så det kanske kommer.
Nu när T kommer hem måste vi handla. Helt slut på saker. Vill inte handla. Vill inte göra av med pengar =/


Satt och kollade lite på min kamera idag. Finns ju 1miljon olika inställningar.
Hittade en häftig som hade med slutaren och göra (tror jag det var) Den ska jag verkligen testa när tillfälle ges.
Är för övrigt helnöjd med den. Fattar inte att älskling verkligen köpte den i julklapp. Världens bästa mest omtänksamma fästman som finns ^^




Kommentarer
Postat av: Sandra

OOoooo!!! =) En sån blir de kanske sen i framtiden ;) haha. Just nu håller jag på att "pillar" för fullt med den vi skaffat. :) som jag längtat :) hehe.



Hoppas de lossnar så du får ett jobb snart, så du inte behöver känna sån ångest när ni ska handla.

Förstår dig.



KRam

2010-01-13 @ 10:53:17
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Jonas H Svensson

Är grymt avundsjuk på dig, men jag ska snart köpa en jag med. :)

2010-01-14 @ 10:03:41
URL: http://jonashsvensson.se
Postat av: Sandra

haha jadu.. hade otur igår med, gjorde illa fingret. haha, de ska som gå bra tror ja ^^



Ja fy bubblan. 22 minus idag. Ni då?

Kramen

2010-01-14 @ 10:05:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha tycker jag med. får hoppas att ja slipper de idag då ^^

Usch, denna kyla, att den aldrig kan ge sig. Är avis på dig. Vill också ha så pass "varmt" :)

Kram

2010-01-14 @ 11:11:32
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0