Glada Badfisar







Mina glada badfisar.
Nu är de just stoppade i säng. Imorgom väntar en rolig dag på dagis för de båda. var länge sedan de var där nu pga magsjukan. Hoppas de får hålla sig friska ett tag nu.
T är fortfarande på jobbet. Han skulle smäckjobba lite som han kallar det =) Behövs verkligen fås in lite pengar denna månaden. Håller alla tummar jag har att A-kassan är snäll o ger mig ersättning.
Söker jobb för fullt!
Finns inget så, men söker ändå.
Hittade ett jobb i Vara idag. Funderar på att söka det. Men det är ju fan att ligga o köra 8 mil, extremt tråkig väg, dagligen. Arbetstiderna var från 6,30. Gissa när jag måste gå upp då?!?! Nej, det kommer nog tyvärr inte funka

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0