Älskling!



Detta är vårat 5e Nyår tillsammans! Tänk vad tiden går!
Fattar inte så lika vi är egentligen, det är sjukt när man tänker efter.
Vi tänker jämt samma saker samtidigt, och vi säger samma saker samtidigt. Vi kollar på klockan samtidigt. Här om dagen så hade vi tillomed samma batteritid på telefonerna.

Det finns en mening med allt. Meningen med dig och mig var att det skulle bli just vi två.
Du finns hos mig i ur och skur. Du jobbar, du lagar mat, medans jag ligger på sofflocket och gnäller.
Du känner varenda del av mig.

Och det bästa av allt hos dig, det är att jag älskar dig! ♥






Kommentarer
Postat av: Sandra

Aww :) Va gulligt!

2011-01-01 @ 00:56:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0