Metrobloggen - 090929

Grannjäveln i farten igen!



Nu måste jag skriva av lite irritation igen. Grannen är i farten.

När kl va strax efter 9 i förmiddags så gick vi in o lekte med tågbanan i Os rum. Då börjar han banka i väggen igen! Hela tiden håller han på och va så nära att banka tillbaka, men ist gick jag o ringde hyresbolaget igen. Fick prata med samma kvinna som förra gången jag ringde. Skönt! Hon var mycket förstående och sa att vi verkligen inte gör något fel. Hon sa att om inte han kan acceptera detta kanske han bör tänka på att flytta.

Sa att vi hyr en såhär stor lägenhet eftersom vi är i behov av det, och att vi måste kunna få använda alla rum då. Och hon sa självklart!
Pratade lite och vad hon säger så gör vi inget fel alls..

Sa till henne att jag inte vet vad vi ska göra och att jag tycker att det är jobbigt. Hon tyckte att det var bra att jag tog kontakt med henne och hon skulle genast ringa honom. Var dock skeptisk att han skulle svara eftersom han antagligen har telefonen avstängd.

Just det ja... när jag letade på nummret till hyresbolaget så var barnen själva i rummet och lekte. Och O vart så rädd när gubbjäveln bankade att han kom utspringandes livrädd och gråtandes. Sen tordes han inte gå in i rummet igen.

Efter lite mutor så gick vi in o fortsatte vår lek. och han bankade mera. Jag vart så arg att nu kunde jag inte låta bli! Nu ställde jag mig upp o sparkade allt jag hade tre gånger i väggen. Efter det vart han tysst.

Jävla idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0