Metrobloggen - 0901014

Jag tänker då inte hälsa!



I förmiddags tittade vår söta granne in med sin lilla son.
Trevligt med en liten pratstund. =)

Nu har vi just varit och hämtat O på dagis.
När vi kom hem i trapphuset hörde jag att nån pratade nere i källaren. Hörde tanten i andra huset och en till. Gissa vem =) Våran favvo granne! *not*
Jag har bestämt att jag inte kommer ens säga hej till honom eftersom han beter sig som han gör. Han gick förbi mig i trapphuset och jag kollade inte på honom en gång. Han gick bara förbi.

Hörde även att han klagat på vår andra granne. + att han snott hennes tvättid och inte vågat ta ett samtal med henne ens en gång. Han är så jädra feg!

AnnaK och jag kom fram till en bra lösning på problemet med honom, men det ska vi nog inte nämna offentligt med risk för att få något överhuvud efter oss =P

T hade träffat på honom i trapphuset för några dagar sen, T hälsade, men han hörde det antagligen inte så han snäste till T nått i stil med "hälsar du inte".
Jag sa direkt att om han hivar ur sig något sånt till mig kommer jag helt klart hugga tillbaka med ett svar liknande "Nej, jag hälsar inte på dem jag inte tycker om"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0