Lååång promenad!

Idag har vi verkligen varit i farten.
Båda barnen har sovit heeeela natten! Åh jösses att jag vart snopen när jag vaknade 6.10 av att ingen var vaken. Då blir man ju nästan orolig ist. Vaknade vid 7 tiden av att Oscar kom o med tidningen till Tobbe =) Och William vaknade ugnifär samtidigt som det.
Tog det lugnt hela förmiddagen. Kolla Hanna Montana =P sen spela lite SuperMario 3
När William vaknat efter sin vila och ätit så gick vi ut på promenad. Det var vårmönstring borta på Almenäs.
Var ute på promenad i ca 2 timmar! Och då gick vi inte i slow tempo precis. Snacka om att man var mör i benen när vi kom hem. Kom några reäla skurar, både regn och hagel. Men hade både regnjacka och paraply så vi klarade oss bra. Och barnen satt ju givetvis skyddade.. Båda 2 slocknade i vagnen. Så söta så. De vaknade till en bit hemifrån.
Hemma så tyckte jag Oscar kändes lite varm, en tänkte att det var för att han sovit.... Men icke, visade sig att han hade feber. 38,8 °C nu i kväll. Får se om det var tillfälligt eller om det blir nått av det.

Imorgon har vi tvättstugan på förmiddagen. Vi har sååååå mycket tvätt! Fattar inte hur vi ska hinna tvätta allt. + att jag ska tvätta 2 maskiner med tyg.

Nej, bra för stunden =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en mysig lörda =)

Hoppas oscar inte blir sjuk nudå. håller tummarna



Åå va härligt!! :) Ja, har längtat i ett antal år nu. Men de blir som aldrig av. Så mkt annat som kommer före. Fast cyklar står rätt högt uppe ändå ^^ Men ja, mer "akuta" saker går ju före såklart.. Va ska ni skaffa för cyklar då? =)



Ja jag hoppas de.. Hihi tack! :D Känns skitkul men samtidigt jättenervöst!! ^^ Är ett tag sen ja va där. eller ja, jag va där o inventera i höstas. Men de va ett tag sen ja jobbade flera dagar =)



Haha, har gått estetiska linjen med inriktning teater.

Men när jag gått färdigt den kände jag att ja inte hade nån lust att flytta till stockholm för att läsa vidare inom teatern.

Du då? :)



Kram

2009-05-09 @ 20:17:52
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0