Hemma

Nu är vi hemma. Vi har varit i Storå från i torsdags till igår. Mycket kul. Saknar redan familjen.

I fredags så var vi in till lek och buslandet med Oscar.. Mamma o pappa passade William.
Det var jätteroligt, men herrejösses va jobbigt det var. Oscar sprang som en tok och skulle prova på allt som fanns =)
Efter 2 timmar k'ndes det som det räckte. Oscar var nog oxå nöjd, för inte ett pip sa han när vi gick därifrån. Skulle tro att han var ganska trött =)
Efteråt åkte vi in till marieberg o kollade in babyproffsen. Sen åt vi lite smått på mc donalds, och gick lite i affärer.
Dom har fått Polarn o Pyret nu =) *me like* Va faktist en stor affär. Vi har ju inte PoP alls i Borås =( i Växjö finns det, men den är så liten.
Köpte en tröja till Ogge och en Mössa till LilleWill.
 

Men fy vad arg och irreterad jag är på min Knäppa dumma lillasyster.
Tog skitmånga bilder på lek och bus. För jag verkligen ville ha nått minne av den första gången Oscar var där.
När jag skulle ladda in dem i datorn i lördags, så har muppen (rent  utsagt) raderat alla bilder från kameran!!!
Så inte en enda bild fick jag.. Fan va jag hatar henne! Ingenting får vara. Det är tacken för att man försöker vara snäll. Nä aldrig mer säger jag.


I lördags var vi uppe och hälsade på Magnus, Helena och lilla Ella.
Hon föddes en vecka efter vår William. Såå söt hon är! Helcharmig. Glömde givetvis kameran.. Men Helena skulle skicka ett par bilder =)

Annars så har vi väll vara varit hemma. Det är bara trevligt att vara där.

Idag då. Händer det nog inte mö. Vi har just varit o lämnat Ogge på dagis, och William har slocknat.
Skulle verkligen vilja sy, Men min maskin har ju brakat ihop för länge sen, och nu vill inte maskinen jag lånat sy med tvillingnål. Resultatet i det är att jag inte kan sy alls.
Har hittat den perfekta symaskinen som jag vill ha till ett rimligt pris nu. Så det kommer att bli en sån ist för cykel för skattepengarna.
MEN... Det är direktbetalning på den jäkeln! Detta resulterar ju i att jag inte kommer kunna beställa den förrän om 2 veckor!
HUR SJUTTON SKA JAG KUNNA KLARA MIG UTAN ATT SY I 2 VECKOR!?!?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen hem ;)

Vilka härliga dagar ni måste ha haft! Skönt att få komma bort lite ^^



Va tråkigt med din symaskin.. :(

Inget som går att laga antar jag..



Hoppas din "sy-abstinens" inte blir alltför svår under veckorna du måste vänta ;)



Kramen

2009-05-25 @ 19:17:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0