Blöt som en slickad katt?!

Jösses, Har suttit vid datorn i förmiddas, men inte bloggat, ved är detta =P
Bloggade i sybloggen iaf =) Länlen ligger här på sidan  om ni vill kolla --->
Lat jag är, orkar inte ens länka i inlägget =P

Gick till dagis o morse. När vi gått typ 100 meter så började det regna *suck!* Nää nu går vi ändå!
Ingen regnjacka, iaf regnskydd till vagnen. Barnen är ju viktigast så se mös torrt med filt och allt.
Gjorde inte mycket på förmiddagen... Hade tänkt sy, men hitta inget jag ville göra.

Vid 13,30 gick vi och hämtade Oscar. Det ver uppehåll, men denna gången tog jag regnjackan iaf.
Tur va la det, för när vi gått en mit började det regna. Ganska mycket oxå. Bara droppa om mig när jag kom in på dagis. Haha.

Skitsamma. Jag va ju torr innanför jackan.
Vi traskade nedåt till "Affärn" (tyger) o kollade lite. Sen gick vi in på Toveks o hälsade på Tobbe =)
Sen gick vi till Furulunds (tyger) sen hem. Var hemma vid 15.45 ca.

Tobbe kom hem med Nintendo Wee idag =D
Han gjorde ett kopplingsbyte på en bil, så fick han ett sprojlans nytt Wee som betalning!
Testade lite snabbt nyss, verkade riktigt roligt! Får se till att fixa lite spel till det. Går ju tydligen att få de gamla spelen typ supermario bros 1, 2 och 3 =D Det gillas skarpt!

Vill sy, men kom på att jag måste tvätta tyg. Och har inte tvättid förrän på söndag! Jösses, ska jag gå hela helgen utan att få sy? Fanns ju ingen annan tid... orka tvätta skiten för hand? Nää, jag skulle inte tro att jag vill tvätta 5 meter tyg för hand!

Ikväll blir det nog tv för hela slanten...


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha =) du ska då ha otur, men du gjorde de bra iaf som gick i regnet ;)



Va jobbigt att behöva boka tvätttid. Är tacksam över att vi har tvättmaskin och inte behöver bry oss om de iaf.. =)



Nintendo wii:t är skitskojj!! :D och ännu roligare att spela gamla spel på ;D som super mario bros ;)



Kramen

2009-05-08 @ 09:54:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0