Så kass!

Fyfan va drygt. Är helt kass! det enda jag gör är att ligga i soffan. Drygt! o ryggen pajjar.
En riktig jädra inflensa jag åkt på. Har  varit dålig sen lördags.. o det verkar ju inte precis bli bättre. Va tur att jag åkte när jag gjorde i söndags annars hade jag nog inte tagit mig hem.
Nej, jag är riktigt risig. Tillråga på allt känner jag varken lukt eller smak. Kul att känna smak på vad man äter och känner om man luktar skit.. haha
Snön vräker ner ute. Va trött jag e på skiten. När ska det ta slut? Vill ha vår, vill ha sommar! Man bli bara så deppig och less på denna skiten.
Vad positiv jag är idag känner mig idag *not*

Ska nog ta o försöka ta mig till duschen sen. Kan la kanske va ide...
Tobbe är hemma idag med. Jag klarar inte av barnen själv när jag är så här risig. Jag är verkligen inte mig själv.
Nej allt är skit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0