Tapetserar...

Hittade limmet och tillbehören efter många om och men, så jag dynga upp lite lagningstapet på gipsskivorna.
Pratade med Tobbe i tele. och han trodde inte att jag skulle få upp den. haha, han sa att de va jättesvåra att sätta.
Men Tobbe lille, Du vet att jag är bättre en dig på att tapetsera  =)

Var tufft där ett tag... Tapetserade, planerade med brorsan på msn, pratade i tele, och hade William hängandes och klängandes i benen.. Allt detta på samma gång. Men upp kom lagningstapeten iaf.

Efter det vart det mat rast för William... Sen ringde mamma. Allt går så bra med Oscar. Han har inte frågat nått efter oss =) Skönt!

Jaja, sen börja jag kasta upp de riktiga tapeterna. Superbra och fort har det gått att få upp dem.
På nått konstigt vis så tycker jag att det är roligt att tapetsera. Tror det är bara för att jag faktist är duktig på det =)

Men hela väggen är inte färdig. 3 våder är det nog kvar. MEN!! Limmet är slut! Skiiit. Ska ringa Tobbe o fråga om han kan köpa med sig hem när han slutat jobba. Han skulle ändå till vetrinären o köpa mat till Ace.


Före


Så här långt kom jag... Visst blir det fint? =)



Kommentarer
Postat av: Thess

Vad snyggt det kommer bli när det är klart! skulle också vilja tapetsera om här hemma :)

2009-07-11 @ 18:08:30
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0