Magsjuka

Jaha, lämnade Ogge på dagis i morse, sen åkte jag o Wille vidare till Kinna (ca 4 mil bort). Skulle kolla på och inhandla lite tyg. Nästan precis när jag kommit in i affären o tittat lite lite ganna, så ringer de från dagis, "Jag är lessen att säga det, men Oscar spyr här nere nu" säger Åsa.
Jahopp, bara att vända i dörren princip o åka o hämta honom. Blev inge tyg här inte,
Agresiv magsjuka, det har insjuknat 19 st ungar på 12 timmar (bara på hans dagis).
Får se hur det urartar sig under dagen då. Nu när vi kommit hem från dagis ville han gå och lägga sig. Så han sover just nu.

Kanska hör av mig längre fram beroende på hur mö jag har o göra här hemma.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men fy, stackars liten.. =( Hoppas han blir bättre snart, och att ni andra klarar er..

kramen..

2009-02-26 @ 19:22:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0