Besviken!

Fy vad besviken jag är!
Beställde min Lime P&T vagn för en vecka sedan från fritidsportalen.se. Nu hade jag fått mail av dem att syskonsitsen i färgen lime va slut o inte kommer inkomma förrän tidigast om en månad =(
Skickade iväg ett mail till dem att jag ville avbeställa vagnen helt och hållet. Kan inte vara utan vagn så länge! Tar mig ingenstans. Sitter instängd här dygnet runt, förutom när jag tar bilen till dagis. VILL JU UT O GÅ!!

Nu skickade jag iväg beställning till en annan sida. Fick de bli en svart vagn ist. Ville ju ha en lime, fan me!
Men lägger inte 1000-2000:- extra för att få en.
Nu blir denna svarta att gå på 5395:- + ca 350:- för regnskyddet.
Leveranstid på 2-5 dagar, så de e bara att hoppas på att den kommer till helgen.

Får komplitera vagnen me färgglada dynor och färgglada åkpåsar ist. Kan jag ju bestämma helt själv vad jag vill ha eftersom jag syr dem själv helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack, de hoppas ja med. men hittills har de gått sådär med denna kurs. men man får väl hoppas på ett G åtminstone.. inte de ja ville ha dock men men..



:) ja, men jag tänkte att kanske lika bra att ta tag i det, innan man har en hel hög unger ;) haha nä, men de kändes som dags att läsa upp lite ämnen. men ja gruvade mig länge..



Hihi tack gumman! :) o tack för att du sa de.. har blivit så less på de som säger "åh en sån liten tjockis" .. för han är inte tjock. han följer sin kurva bra :)



Va tråkigt att din vagn inte kom :( skittråkigt när de blir sådär. Hoppas du får den svarta denna vecka då iaf.

2009-02-24 @ 08:22:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0