Baby&Barnmässan

Idag har jag o Nettan varit på Baby&Barnmässan i Göteborg.
kl 10 i förmiddags så hämtade jag upp Nettan hemma hos dem. Sen bar det iväg till Göteborg. Måttlig fundersam hur fan man skulle våga köra i göteborg. Men det gick ju hur bra som helst! Låg ju inte helt inne i göteborg som tur va. Ligger brevid liseberg.
Kom in vid 11-tiden ca. Hur kul som helst va det. MASSOR att titta på! Man fick gå i snigelfart för att hinna titta på allt och inte missa något. Fanns sååå mycket man ville ha. Man fick verkligen ta tag i sig själv  fråga -behöver jag verkligen detta?- Hahaha, svaret blev ju såklart Nej =)
Hittade 2 jättesnygga dressar som Kameleont sålde. 1 till Oscar o en till William. Oscar provade sin när jag kom hem o gud så fin han va i den. Själv vart han jätteglad över den.
Jag e så knäpp. Haha, hittade en jättefin "min första bok" en sån man skriver in allt i när barnen va små.
180:- kostade den. Tänkte köpa en till William. Haha, men jag är så knäpp, då tänker jag att då får ju William en mycket finare bok än vad Oscar har. Då måste jag ju köpa en likadan till honom med. Haha o då tyckte jag att det skulle bli för dyrt. Ångrar lite att jag inte gjorde det ändå. Hur gulliga som helst.
Efter mässan traska vi ut mot stan. Känner inte till Göteborg för 5 öre, men tror de va på söder vi gick.
Hittade en resturang som såg hyffsad ut så den fick de bli. Lite god pasta med färska örter. Jättegott!
Sen så bar det hemmåt. Hem hittade jag oxå =) Så e riktigt stålt över mig själv just nu =)

Barnen hade varit snälla hela dagen här hemma. O Oscar va på så gulligt humör när jag kom hem o ville bara pussas hela tiden =) Han är underbar vår lilla pojke. Nu ligger båda sen ca 10 minuter sen o båda verkar ha somnat som stockar. Så skönt att ha rutiner runt läggningen. Vi har just börjat ha det på William oxå. Han lägger som när Ogge lägger sig. Så väcker vi honom när vi går o lägger oss o ger honom mat. Så sover han ända till 7-8 på morgonen.
Dröjer fasen inte länge innan han och Oscar får fytta ihop tror jag.

Just nu så står Tobbe i köket o gör lite god räkröra på rostad toast. Gott =)
Så skönt och snällt att Tobbe e så bra på de där me mat. Är otroligt tacksam! hehe, brukar säga att jag både har en bilmekaniker och en kock =)

Igår blev det Lets Dance, och senare filmen på 5:an, men Vin Disel ;-) Har sett den förut o tycker om den. + att han kan man ju aldrig kolla på för mycket känns det som. Jag menar, han e ju bara sååå läcker! =D
Ikväll bli de postkod, sen melodifestivalen. Undra om de kan vara nåe bättre denna veckan? Hoppas de.

Nä, fy va trött jag e efter idag. Men de va de lätt värt =)

Här är dressarna. Den Oranga är Williams, och den Gröna e Ogges =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga dressar :)

Kul att du haft en sån skön dag :)

2009-02-28 @ 19:37:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0