Knöfullt med saker

Hunnit mycket nu på förmiddagen. Städat (men måste redan städa igen!)
Tvättat, och sytt klart de sista julklapparna. När barnen vaknar ska vi äta, sen baka lite.
Sen måsta jag slå in lite klappar. De sista nu.
Sen ska jag fortsätta med hemmet.
Allt måsta planeras in i sista detalj inför avfärden på onsdag!
Ska skriva lista på allt som ska med. Kommer bli knöfullt i bilen! Hur fasen ska man få med sig allt??

Nej, nu ska jag passa på att måla naglarna =) Om jag hinner innan de små trollen vaknar =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så effektiv du är!! blir alldeles matt ;) Här har man bara hunnit med att hänga en tvätt och sätta igång en ny.. humm. känner mig ineffektiv..

Måste städas här med. Så de blir rent o fint till jul ;)



Hehe du får försöka packa smart så de inte tar så mkt plats :)

Hoppas ni får en underbar jul, med massa mys och vila.

Kram

2009-12-22 @ 13:07:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0