Jag vill ha snö och mys!

Sluta nu! Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg och så försvann sidan! Så irreterande!

Bara att börja om antar jag.

Vill ha snö! Tänk att få gå ut o leka med barnen, bygga snögubbar, åka pulka, Underbart!
Vill ha lite julkänsla. Som vädret är nu liknar det ju skit. Blött. trist, grått och regnigt och man får inte lust till nånting.
Det var ju hela -5 grader för några dagar sen. Och det var frost ute.
Men såklart varade det inte mer än ett par dagar =/

Får se vad man ska hitta på idag.
Barnen sover, Tobbe vaknade just från att ha sovit framför tvn, och jag själv har fastnat framför datorn!
Måste ta mig härifrån =)
Skulle ta och baka bröd. Hoppas man tar sig i kragen.
Skulle även vara skönt att komma ut på en promenad! behöver röra på mig.
Helst skulle jag nog vilja mig ut på en riktigt jobbig powerwalk =)

Somsagt måste jag dra mig själv från datorn nu. Ska uppdatera senare igen.


Jag och Oscar, förra vintern hemma vid mina föräldrar =)



Kommentarer
Postat av: HÄNI - dalarnas coolaste blogg

söt bild!

2009-12-06 @ 13:06:48
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0