Ingen stråle

Har just crossat. Cycklade strax över ½ mil idag med, och förbättrade min tid med 1 minut =)
Nu är jag nöjd för idag. Imorgon blir det promenad ist. Ska försöka gå 1 timma.

Måste ta hit vaktis. Vi har 2 duschar i vår lägenhet. Vi har under de åren vi bott här bara använt dusch rummet. Men nu när båda barnen sover brevid det rummet törs vi inte duscha där, för risken att de vaknar.
Vi har en dusch på vår minitoa som vi inte använt till annat än när jag städat.
Så när jag skulle duscha där för några dagar sen gick det inte att få nått kallvatten. Blir jättevarmt, sen när man vrider o vill ha kallare stängs strålen av. hmm, de där får dom fixa.

Nu ligger vi o kollar på "Halv 8 hos mig" Efter det blir det "plastikkirurgerna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0