Hungrig!

Nu har jag städat och fixat i barnens rum. Vart mer rena ytor nu. Något jag gillar! Gillar inte när det ser rörigt ut. cleant ska de vara.
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från affären. Varför måste man jämt handla? Man har aldrig det man vill ha hemma av någon konstig anledning.
Idag blir det tacopaj! Gott! Är riktigt hungrig. Har inte ätit sen frukosten, om man bortser från en banan.

Annars blir det bara läggning av barnen och sen soffan. Gillar den nya serien Glee på 4an.
Och kl 20 är det ju sista avsnittet på sos gute. Ska oxå ses.
Choklad till det hoppas jag. Om inte T glömmer köpa det =)

Jag är en riktig gottegris! Konstigt som fasen att jag inte är fet med tanke på allt jag häver i mig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de har verkligen varit mysigt. Skönt att hon bor så nära såna här gånger :)



Jaha okej. Gud vad duktig du är. =) Himla fint blev det. Du har en riktig pysselådra ;)



Kram

2009-12-03 @ 19:59:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0