Hur ofta är det möjligt att vara sjuk?

Jag erkänner min besegrad än en gång. Ibland undrar jag om jag någonsin kommer att bli frisk och få leva ett normalt liv, nu låter det som jag är döende men när man i princip varit sjuk av förkylningar och diverse oavbrutet i ca 4 månader börjar man tröttna. Jag hade sett så mycket fram mot att jobba resten av veckan och så ta en myshelg tillsammans med familjen i helgen. Vad händer? Jo jag vaknar när klockan ringer och jag kan knappt varken svälja eller andas. Halsen är genomsvullen och gör ont. Jag som mådde så himla bra igår när jag jobbade hela kvällen.
 

Nej jag vantrivs inte på mitt jobb, även om jag börjar misstänka att min chef kommer att tro detta snart. Jag hade varit så glad om jag fick vara frisk i åtminstånde en månad i sträck.

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jadu. Vi har varit sjuka i ett år fram och tillbaka, alltid någon av oss. Mest leo som haft allt rs, kruppanfall, magsjuka, influensa och förkyld jämt och ständigt. Och vi andra har haft influensa, förkylningar och magsjuka om och om igen. Det är först nu som vi fått vara friska ett litet tag. Fast då fick ju Moa gips ist, haha alltid är det något. Kram!

Svar: Ja, aldrig kan det få vara riktigt bra :)
glamina.blogg.se

2013-04-04 @ 11:26:23
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se
Postat av: N

Jag hade haft samma problem som dig i hela mitt liv - sjuk med feber var och varannan månad. Sen slutade jag äta kött och vips - har inte varit sjuk på ett halvår nu. :) Säger inte att det är för alla, men det kan ju bero på nångonting - kost, vitaminbrist etc.

Svar: Jag försöker äta bra och träna med måtta när jag väl är frisk, och vitaminer äter jag. Jag antar att det är så när man har 3 barn som man pussar på hela tiden, Det är ju så svårt att låta bli dem :)
glamina.blogg.se

2013-04-04 @ 12:30:41
Postat av: Fia - mamma till Lucas & Kasper

Krya på dig!

Svar: Åh tack, det kan behövas :)
glamina.blogg.se

2013-04-04 @ 16:34:37
URL: http://aije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0