Hon ÄR Pippi

Jag har tjatat om det förut, med det är ju så att det fortsätter växa. Sessans hår. Inte mig emot. Älskar det! Antagligen eftersom jag har varit pojkmamma till 100% innan hon dök upp i mitt liv.
Det är ju för roligt att pyssla med henne och faktum är att pojkarna gärna är med och tittar och hjälper till :)
 
Nu när hon varit sjuk så länge har hon haft håret uppflätat i två inbakade flätor, för att inte hela tiden ha massor av hår i ansiktet som gör henne mer irreterad än vad hon redan är. Idag är hon lite piggare än vad hon varit så idag gjorde vi om håret och det blev två stycken vanliga flätor med söta hårsnoddar.

Vid matbordet nyss:
William: "Hon ser ut som Pippi!"
Oscar: "William, hon ÄR Pippi!"
 
 
Många undrar kanske då hur jag bär mig åt för att få ungen att sitta stilla? Faktum är att hon tycker nog att det är ganska mysigt vär jag grejar. Hon har lixom vant sig eftersom jag hållit på sen hon var ganska liten. Men denna damen har mycket spring i benen så alla knep är tillåtna ↑
Och vet ni? Det funkar ju ;)
 

Kommentarer
Postat av: Malin S

Åhh men så sööööt!

Svar:
glamina.blogg.se

2013-04-23 @ 21:36:50
URL: http://www.malinstolt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0